Saturday, 2 March 2013

Syarikat



SYARIKAT
Redlife Sdn.Bhd ditubuhkan pada 1  Jun 2011 dan ibu pejabatnya terletak di Pulau Pinang. Redlife adalah syarikat yang menjalankan perniagaan jualan langsung dimana produknya terdiri daripada produk kesihatan yang bermutu tinggi. Kilangnya bertaraf sijil SME-ISO 2001-2008 GMP (HACCP) dimana ia terletak di Prai bersama Pusat Penyelidikan dan Pembangunan yang dilengkapi dengan kemudahan terunggul dan berteknologi tinggi. Semua operasi dalam kilang dijalankan oleh pasukan yang diiktiraf dan mempunyai kepakaran yang tinggi dan dilatih sepenuhnya. Pasaran eksport produk-produk Redlife meliputi 17 buah negara dan pelan strategi akan membawa syarikat ini ke peringkat lebih jauh lagi
Pengursan yang hebat dan mantap
Pentadbiran Redlife dikawal dengan Pasukan Redstar yang berpengalaman dan mampu memberi perkhidmatan yang berkualiti. Program latihan perniagaan diajar oleh pemimpin dan penceramah yang berkemahiran dan berkualiti tinggi. Mereka akan memberi bimbingan dan tunjuk ajar tanpa sekatan dan juga kebebasan kewangan pelan pemasaran yang mudah dicapai kepada ahli-ahli baru mahupun yang ahli lama. Radlife percaya bahawa apa yang memanfaatkan individu juga akan memanfaatkan syarikat.

MISI SYARIKAT

Kami berusaha membantu setiap orang mencapai impian mereka iaitu suatu kehidupan yang sihat dab bermakna. Demi mencapai misi ini, kami membekalkan produk yang berkualiti disamping menyediakan ruang untuk kejayaan individu, pembinaan kerjaya dan peluang perniagaan yang lumayan.

VISI SYARIKAT

Aspirasi kami dalam mengembangkan jaringan pengedaran secara meluas, supaya semua pengusaha Redlife berkongsi cita-cita yang sama untuk mencapai kejayaan dalam pasaran kormesial dan gaya hidup yang berkualiti.


PRODUK

Redlife hanya membekal dan mengedar produk yang kualitinya terjamin dengan harga yang berpatutan. Produk Redlife merupakan hasil penyelidikan yang terperinci disertai tinjauan pasaran yang menyeluruh untuk memastikan produk kami menyumbang kehidupan yang lebih sihat dan berkualiti

 

No comments:

Post a Comment